Thursday, August 15, 2013

professional cinema machinist in Marrakech called Naoufal lamkealal



I am writing to express my interest to work with you, your reputation for professionalism. Indeed,my passion for the craft of cinema is great  and I am trained at the Euro-Mediterranean Centre of Cinema and Audiovisual .I would put my skills to your team.

My training enriched  by many nationally and internationally as far as  films are concerned .This allows me to spread my skills in time as a machinist. I am quite able to take care of the distribution of work within a team.
Serious, voluntary and rigorous, my first goal is to meet the gent I work with while ensuring to 
develop my department. It is with pleasure that I will present to you in person the details of my professional life and you commit my motivation.


Je vous écris pour vous témoigner mon grand intérêt à travailler avec vous , réputé pour ton professionnalisme. En effet, passionné par le métier de cinéma et j'ai suivi une formation au centre euro méditerranéen du cinéma et l'audiovisuel j'aimerais mettre mes compétences au service de votre équipe.
Ma formation, enrichie par de nombreux films nationaux et internationaux m'a permis de déployer mes compétences au temps que machiniste . Je suis donc tout à fait en mesure de prendre en charge la répartition du travail au sein d'une équipe.
Sérieux, volontaire et rigoureux, mon objectif premier est de satisfaire les gent avec qui je travaille tout en veillant à développer mon département. C'est avec plaisir que je vous présenterais de vive voix le détail de ma vie professionnel et vous exposerais ma grande motivation.